
Voor- en nadelen van automatisch bieden via Google Ads
Een van de belangrijkste onderdelen van Google Ads is het biedproces. Wat zijn nu precies de voor- en nadelen van automatisch bieden?
Een van de belangrijkste onderdelen van Google Ads is het biedproces. Wat zijn nu precies de voor- en nadelen van automatisch bieden?
Als je overweegt om Google Ads te gebruiken om je producten of diensten te promoten, vraag je je misschien af hoeveel het kost. Is Google Ads gratis of zijn er kosten aan verbonden? In deze blog gaan we in op de kosten van Google Ads.
Waar verdient Google het meeste geld mee? In deze blog gaan we in op de inkomstenbronnen van Google en welke het meest bijdragen aan de totale omzet van het bedrijf.
In deze blog bespreken we waarom je zou moeten overstappen op Google Analytics 4 en wat de belangrijkste vernieuwingen en voordelen zijn.
In deze blog gaan we in op wat meestal het eerste is dat je doet als je een website bezoekt en wat de vijf belangrijkste vragen zijn die bezoekers beantwoord willen hebben.
Het aantal websitebezoekers kan waardevolle informatie opleveren. In deze blog leggen we uit hoe je het aantal bezoekers van jouw website en die van je concurrenten kunt achterhalen.
In deze blog gaan we dieper in op hoe je kunt zien wie er op je website heeft gekeken en wat de voordelen zijn van het bijhouden van deze informatie.
Hoe lang blijft iets op Google staan? In deze blog gaan we dieper in op hoe lang een URL zichtbaar blijft in Google en wat er gebeurt met verwijderde pagina’s.
Als je je afvraagt wat Google allemaal van jou weet, ben je niet de enige. In deze blog gaan we dieper in op hoe je kunt zien wat Google allemaal van jou weet en hoe je je privacy kunt beschermen.
In deze blog gaan we dieper in op hoe je persoonlijke informatie kunt verwijderen uit de Google-zoekresultaten.